Logo Powiatu Mikołowskiego
InPost
eUrząd

eSESJA

eUrząd

eURZĄD

POMOC PRAWNA

eSPRZEDAŻ MAP

eMapa Powiatu

eMAPA POWIATU

BIP

InPost Urząd 24h

Szanowni Mieszkańcy, dzięki nawiązaniu współpracy z InPost S.A. dokumenty do wydziałów Starostwa Powiatowego w Mikołowie można nadać w dowolnym paczkomacie na terenie powiatu mikołowskiego. Lista dostępnych paczkomatów znajduje się na stronie:
https://urzad24.inpost.pl/powiatmikolow

Z zastrzeżeniem: „ Możliwość nadawania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Mikołowie w dowolnym paczkomacie InPost nie dotyczy pism składanych w toku postępowań administracyjnych, na przykład uzupełnień braków formalnych wniosków bądź odwołań od decyzji administracyjnych. Tego typu przesyłki dla zachowania ustawowych terminów do dokonania czynności w postępowaniu administracyjnym powinny być nadal nadawane za pośrednictwem placówek pocztowych operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe

Odbieranie dokumentów nadanych przez pracowników starostwa do mieszkańców będzie możliwe w paczkomacie InPost zlokalizowanym obok budynku starostwa (parking) na takich samych zasadach, na jakich funkcjonują wszystkie paczkomaty. W powiadomieniu e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile pojawi się adres paczkomatu, do którego należy się udać po odbiór dokumentów.

Warto przed odebraniem dokumentów pobrać na smartfona aplikację InPost Mobile (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play), dzięki której można zdalnie otworzyć skrytkę nie używając panelu dotykowego.